Volgende “stille wandeling” maandag 7/8/’17

Aangezien er veel vraag is naar deze manier van wandelen, heb ik besloten om deze wandeling  twee keer per maand te organiseren.

Hieronder volgt een ervaring van één van de deelnemers van de vorige “stille wandeling”:

Ervaring van Jasmine:

Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik me moest voorstellen bij deze “stille wandeling”. Eigenlijk is deze manier van wandelen gewoon een manier om dichter bij jezelf te komen en stil te staan bij jezelf en hoe je in het leven staat. Ik ben een zakenvrouw die nogal veel uren aan het werk is. Bovendien heb ik twee kinderen die na mijn uren op het werk ook veel van me vragen. Ik maak maar weinig tijd voor mezelf. Daarom dacht ik om eens deel te nemen aan een “stille wandeling” van Tom.

Tom laat je nadenken d.m.v. enkele oefeningen die vrij eenvoudig zijn. Hij geeft uitleg rond de bedoeling van elke oefening en nadien bespreek je met de andere deelnemers wat je van deze oefening vond en hoe je ze beleefde.

Door deel te nemen aan de “stille wandeling” ben ik beginnen te beseffen dat je niet steeds op vakantie hoeft te gaan om tot rust te komen. Door de rust van de natuur kan je ook opnieuw je batterijen opladen. En dit vraagt eigenlijk niet zoveel tijd. Ik ga zeker rekening houden met de tips die Tom me gaf tijdens de wandeling.

Dank je wel Tom voor deze unieke ervaring en tot de volgende keer.

Groeten Jasmine

 

 

Geef een reactie

